niedziela, 1 marca 2015

Postępy Aleksandra, czyli jak wygląda rozwój u 6 - miesięcznego dziecka.


Jak ten czas szybko leci. Niebawem minie 7 miesięcy jak urodziłam Aleksa tzn. jak m go  wyciągnęli z brzucha, bo niestety nie miałam naturalnego porodu, ale o tym może innym razem.  
Aleksander ma dokładnie 6 miesięcy i 19 dni i  za sobą już kilka mini sukcesów, takich jak siedzenie,  raczkowanio-pełzanie (to taki jego indywidualny styl, czyli jak rączki odmawiają posłuszeństwa trzeba im pomóc główką) czy wzrost pierwszego ząbka. Jestem bardzo dumna
z poczynań mojego synka i szczęśliwa, że mogę śledzić każdy jego „pierwszy krok” w życiu  jest to najlepszy plus bycia na macierzyńskim.
Alek w skrócie jest chłopcem wesołym, radosnym i  baaardzo ruchliwym, gdyby mógł z chęcią by już zaczął chodzić, ale niestety kiwa się jeszcze na boki jak się go trzyma pod pachami, ale sam fakt, że już wstaje, „dziuka” i prawie chodzi (z pomocą oczywiście) jest jak dla mnie dużym wyczynem jak na takiego malca.

 ,,Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym"
Phil Bosmans



Poniżej parę najnowszych zdjęć Alka mojego małego - wielkiego człowieczka :)








Pozdrawiam