poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Wiosna - moje zdjęcia przyrody.





Wiosna jest jak dla mnie najpiękniejszą porą roku tak bardzo oczekiwaną po mroźnej i ponurej zimie. Wszystko kwitnie i budzi się do życia. Nawet my jak te niedźwiedzie budzimy się z zimowego letargu, radośni, wypoczęci, chętni do życia i aktywni. Wiosna swym zapachem, dźwiękiem i słonecznością zachęca nas do przebywania na świeżym powietrzu i do spacerów. I to właśnie na ostatnim rodzinnym, weekendowym spacerze wykonałam kilka pierwszych zdjęć przyrody. Jestem dopiero początkująca, ale zafascynowana jej pięknem, a inspiracją była dla mnie Marzena Cybulska i jej piękne bajkowe zdjęcia, które możesz zobaczyć na stronie http://www.fotonaturalnie.pl/,

A poniżej kilka zdjęć przyrody w moim wykonaniu.


Wiosna - moje zdjęcia przyrody

Wiosna - moje zdjęcia przyrody
Wiosna - moje zdjęcia przyrody
Wiosna - moje zdjęcia przyrody
Wiosna - moje zdjęcia przyrody



    Pozdrawiam